Avaleht » Huviringid » 3D ja veebidisain
ProTERA klass 205
1 kord nädalas 90 minutit/ 30 tundi õppeaastas
304€ õppeaasta/ osamaksetena 8 x 38€
Meie huviring paneb proovile teie loovuse ning aitab leida unikaalseid lahendusi, et anda oma mõtetele visuaalne elu ainulaadsete tehnoloogiliste loomevahendite abil.
Oleme huviring, kus loovus ja praktilisus käivad käsikäes ning valmivad unikaalsed 3D-objektid, veebilehed, plakatid, infolehed ning laua- ja kaardimängud. Oleme kunstnikud, leiutajad ja virtuaalsed maailmaloojad, kes ei karda unikaalsete ideede ja lahenduste kasutamist.
Meie uksed on avatud õpilastele alates 6. klassist, kes otsivad seiklusi ja väljakutseid graafilises disainis, 3D-kujundamises ja mängude loomes.
Haarake hiired ja pliiatsid ning valmistuge avastama uusi mõõtmeid ja kogema disainirännakut, mis viib teid kaugemale kujutlusvõime piiridest!
Esmaspäeviti kell 15.15-16.45
3D ja veebidisaini huviring kuulub kujutava kunsti valdkonda. Ainekava alusel toimuv õpe on mõeldud õpilastele, keda huvitab graafiline disain, 3D disain, töö arvuti ja oma kätega.
– Tutvuda disaini mõiste ja olemusega;
– arendada õpilaste loovust, oskust leida oma mõtete visualiseerimiseks parim lahendus;
– tutvuda lihtsamate graafilise disaini programmide ning kodulehtede loomise keskkondadega;
– tutvuda 3D-printerite ehituse ja tööpõhimõtetega ning õppida valima, looma ja trükiks ette valmistama 3D mudeleid;
– tutvuda 3D prinditud mudelite ja trükiste järeltöötlusega.
– Tunneb disaini mõistet, oskab disainiprotsessil arvestada sihtrühma eelistuste ja vajadustega;
– teab erinevaid veebikeskkondi ja programme graafilise disaini ja 3D disaini praktiseerimiseks ning oskab neid kasutada;
– suudab eelprogrammeeritud malle kasutades valmis teha lihtsamaid kodulehti;
– oskab ette valmistada ja välja printida erinevaid 3D mudeleid ning trükiseid.
Õppekava on praktilise suunitlusega, teooriat läbitakse vastavalt õpilaste teadmistele ja vajadusele, et täita praktilisi ülesandeid. Õppekava põhirõhk on õpilaste praktilistel töödel, projektidel ja rühmatööl.
Õpisisu teemad:
– Disaini mõiste, disainiprotsessi etapid, s.h. inspiratsiooni otsimine, materjalide valimine, visandamine ja prototüüpimine, turu-uuring jt.
– Tootedisain, toodete disain lähtuvalt sihtrühma vajadustest ja eelistustest.
– Mängudisain, mängude mehaaniline ja graafiline disain.
– Kodulehe või blogi loomine – kasutades vabavaralisi keskkondi ja valmis malle luuakse oma koduleht või blogi.
– Pilditöötlus – pildistamise põhimõtted, vabavaralised võimalused fototöötluseks.
– Plakatite, infolehtede, infograafika kujundamine – kujunduse üldpõhimõtted, veebipõhised ja vabavaralised kujunduskeskkonnad.
– 3D disain – mudelite otsimine, valmistamine ja trükiettevalmistus, järeltöötlus ning printeri käsitlus ning hooldus.
Huvikool korraldab valdava osa õpet klassiruumis, kus on selleks loodud õpikeskkond, on stabiilne internetiühendus ning võimalus kasutada erinevaid seadmeid.
Tööks vajalikud vahendid:
– Arvutid koos vajaliku tarkvaraga
– Fotokaamerad
– Statiivid
– 3D printerid ja materjalid
Õppekava maht on 30 tundi (üks 90-minutiline tund nädalas).
Õpe jaguneb auditoorseks, praktiliseks ja iseseisvaks tööks ja sõltub õpilaste teadmistest ja oskustest. Õpe toimub vastavalt tunni sisule kas arvutiklassis või kunstiklassis.
Õppekava on mõeldud teise ja kolmanda kooliastme õpilasele, keda huvitab graafiline disain, 3D disain, töö arvuti ja oma kätega.
Osalemiseks piisab huvist antud valdkonna vastu ning üldhariduskoolis õpitust. Õppekava on üles ehitatud nii, et õpilane saab soovi korral huviringiga liituda ka järgnevatel õppeaastatel.
Tagasisidestastamine toimub peamiselt suuliselt ning töö käigus. Lisaks õpetajale annavad tööle tagasisidet ka kaasõpilased. Aasta lõpuks pannakse õpilaste töödest kokku digitaalne portfoolio.
Õpilane on:
– osalenud üle 60% tundidest;
– omandanud õppekavas kirjeldatud õpiväljundid.
Õppeaasta lõpus saab lõpetamise tingimused täitnud õpilane tunnistuse ringitöös osalemise kohta.
Huviringi astumise avaldusi võtame vastu Tartu haridusteenuste haldamise süsteemis ARNO .
Keskkonda saab logida sisse ID-kaardiga, Smart-ID’ga, Mobiil-ID’ga või pangalingi kaudu.
Kui hiljem selgub, et huviringi toimumisaeg siiski ei sobi, saab lepingu kuni septembri lõpuni tühistada ilma, et esitaksime arve.
Kui olete lepingu kinnitanud, on taotlus meil kohal ja ei pea muretsema. Kinnituskirja saadame augusti lõpus, kui paika on saamas tunniplaan.
Huviringi valides jälgige kindlasti ka toimumise kohta (LõunaTERA, TäheTERA, ProTERA).
Täpsema info huviringide, õpetajate ja õppetasude kohta leiab meie huviringide nimekirjast.
Kui pakutud aeg lapsele ei sobi, proovime võimalusel leida mõne teise grupi aja.
ProTERA klass 205
1 kord nädalas 90 minutit/ 30 tundi õppeaastas
304€ õppeaasta/ osamaksetena 8 x 38€
Kõik oli korras, huviring väga meeldis. Õpetaja oli inspireeriv ja tore.
Osaleja
Imeline juhendaja ja sisukad tegevused!
Osaleja
Lai valik huviringe erinevates valdkondades.
Kaasaegsed vahendid ning hubased ruumid iga huviringi läbiviimiseks.
Õpetajad on kogenud ja oma ala eksperdid.
Läbi huvihariduse saavad lapsed julgeks, loovaks ja avatuks!
Leia meie nimekirjast veel mõni põnev huviring.
Valminud on HuviTERA 2023/2024 õppeaasta tunniplaan! Sellega saad tutvuda SIIN
HuviTERA kutsub teid taas avastama mitmekülgseid huviringe! Uue õppeaasta huviringid on registreerimiseks avatud! Huviringide seas on nii uusi tulijaid kui ka juba tuttavaid lemmikuid. Saades inspiratsiooni lapsevanemate tagasisidest, oleme
PROGRAMMEERIMISVÕISTLUS – LABÜRINDI LÄBIMISE MÄNG JUHEND Võistlusperiood 14. november – 10. detsember 2022 Võistluse ülesandeks on luua Scratch keskkonnas labürindi läbimise mäng. Osalemine toimub individuaalselt
Robootika on suurepärane viis, kuidas lapses arendada paljusid erinevaid oskusi mängulisel ja kaasahaaraval moel. Robootika ei ole ainult tehnika tundmaõppimine või masinate ehitamine. Tegelikult algab
Esmaspäeviti kell 15.15-16.45
ProTERA klass 205
1 kord nädalas 90 minutit/ 30 tundi õppeaastas
304€ õppeaasta/ osamaksetena 8 x 38€