Osalejad: alates 3. klass (algajad 1. ja 2. aasta), alates 5. klass (edasijõudnud, vähemalt 2 aastat kogemust)
Toimumisaeg ja -koht:https://huvitera.ee/tunniplaan/
Õpetaja: Annika Jaakson
Õppetasu- ja maht: *Huvihariduse kuludelt saab taotleda tulumaksutagastust.

152€ õppeaasta/ osade kaupa 8 x 19€
1 kord nädalas 45 min (algajad)/ 30 tundi õppeaastas

256€ õppeaasta/ osade kaupa 8 x 32€
1 kord nädalas 90 min (edasijõudnud)/ 30 tundi õppeaastas

Õpilased omandavad aasta jooksul esmased programmeerimisalased oskused. Töö toimub programmeerimiskeskkonnas Scratch, mis pakub programmeerimise õpetamise seisukohalt kõiki vajalikke väljundeid ning on lastele atraktiivne. Pärast põhioskuste selgeks saamist tehakse tutvust Pythoni tekstilise programmeerimiskeelega. Teadmiste praktiliseks rakendamiseks õpitakse programmeerimise abil juhtima Makeblocki roboteid.
Edasijõudnute grupis tutvutakse lisaks Arduinoga, mis on programmeeritav arendusplaat, mille külge saab ühendada erinevaid LEDe, mootoreid, andureid jne. Huviringis tutvutakse põhjalikumalt arduino stardikomplekti ja selle erinevate komponentidega, tehakse nii lihtsamaid kui ka keerukamaid programme.

Õpetaja on lõpetanud Nõo Reaalgümnaasiumi, kus ta õppimise kõrvalt juhendas gümnasistidele suunatud mänguprogrammeerimisalast huviringi. Lisaks on ta osalenud tudengisatelliidi ESTCube-2 arenduses ja oli telesaate Rakett69 finalist 2018. aastal.

NutiLabori eesmärgiks on anda meie huviringi lastele teadmisi ja praktilisi kogemusi programmeerimisest.

Vaata Maailma, Elioni, EMT ja Microsofti poolt 2012. aastal algatatud NutiLaborite projekti eesmärgiks on arendada noorte infotehnoloogia-alast huvitegevust Eestis.
NutiLabori projekti tutvustuse ja toetajad leiate NutiLabori kodulehelt.

Nutilabori juhendajate tööd toetab Playtech Estonia OÜ